rezonanca

(nema veze s rezonom)

ja sam vas prijavila

dana 16 travnja, 2024

Ovaj je post reakcija na komentar na reblogu. Netko je napisao, citiram:

znas da si u pravu s ovim o “zastiti dostojanstva”, cisto zataskavanje dokaza tako da duh vremena napravi svoje

Sto me je natjeralo da promislim dvaput prije negoli nastavim ovu solo kampanju, sa sloganom: Report! Block! Delete!

Pametni ste ljudi, ne trebate mene da naglasavam da “Delete”, ne ide uz “Prestani s time!, nego uz “Nemoj da te vide”. I sto cemo sad?

Unfriend?

Kad bi to bar bilo tako lako i u stvarnom svijetu!

Samo si zakacis nove probleme za vrat.

ja tebi lipo natovarija, a ti meni tako -.-

Jedna stvar mi nije jasna:

Sad kad znamo sto se desi kad marc/elon/bill/sudeep obavijeste nase zastitnike – zastiti se nasilnik, jelte – pa sad kad se za to zna, kako to da se jos uvijek cude sto vise vjerujemo strancu, nego ocu, bratu, susjedu i “prijatelju”?

A onaj jal sto su oni puni para, tc..

..to su one pare, koje vi morate davat drugima da bi se “druzili” s vama.

Sjecate li se, onda kad su se one djevojcice iz Splita bile pomlatile pa objavile snimke na internetu, koliko je dugo trebalo javnim dusobriznicima da proglase internet najvecim zlom ovoga vijeka? – Zaboravili smo sto to znaci odgajati dijete.. – Dijete vidi da se mi na nesto nasmijemo pa ne shvaca koliko je to ruzno.. […]

ja sam vas prijavila

Komentiraj